Matblogg?


Efter att ha läst massor vegan-matbloggar så funderar jag på om jag också ska göra en matblogg...
Det är väldigt ofta som jag äter samma maträtt i flera dagar, MEN bloggen kanske gör så att jag vill göra lite med olika maträtter och så kanske jag till och med vill börja baka?!!
Jo jag tänker göra om den till en matblogg!
Kommer vara hos min mor hela veckan och då kommer jag att ha mer pengar= mer mat, ska faktiskt göra vegansk ost i veckan och ber till gud att den ska bli god.
Har även med mig min kamera  som knappt inte funkar, men kanske kan lyckas ta några bilder och om jag kommer att hålla mitt löfte om att göra bloggen liiiite bättre så kanske jag kommer önska mig en kamera i julklapp!

Jag har ju trots allt 3 läsare? Som måste tillfredställas ^^
Måste också meddela att Mårran kommer räknas som mat xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0