Nudelsoppa (gryta)

Började dagen med två väldigt nyttiga mackor och glögg, mumma!

Till middag vart det eller skulle ha blivit en nudelsoppa, men det vart mer som en gryta.
Nudlar, blomkol, paprika, kokosmjölk och mitt bästa köp: chili och vitlök i bönolja, det är superstarkt och supergott!

Hade knappt inte märkt av katterna (förutom Vesslan) på hela dagen, men när det började lukta mat i lägenheten så kom dom fram ifrån sina skrymslen.



Det ser ganska äckligt ut på bilden, men det vart supergott! och det påminde mig om varför jag aldrig äter grytor, woker m.m med nudlar, man blir så jävla spymätt! orkade inte ens hälften!

Burken som ni ser är den fantastiska chili och vitlöksgrejen, den kan man hitta i asiatiska affärer och rekomenderas starkt (hihi) till folk som gillar stark mat.

Klaga INTE på mina bilder för det är ett mirakel att jag ens kan ta dom jag tar!!!

tack och hej - bajspastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0