"jag är fattig, jag är fattig!"

Nästa vecka kommer bli ett helvete eftersom att jag är sååå snäll att jag köper julklappar för alla mina matpengar.
Fast det kommer bli lite festligt i morgon, jag ska göra den goda pastasåsen då, men sen...urk! Har tur om jag har råd med brysselkål i veckan, annars kommer jag bara att handla kattmat och bröd ^^.
Fast just nu känns det som "det löser sig" - Sally Lundell, bryr mig faktiskt inte! Pengar är en "världslig sak" Längtar tills hon har läkt så vi han handla julklappar tillsammans :)

LÄK SÖNDER(ihop) SNART, ANNARS JÄVLAR!!!

Konstigt nog är det två bra filmer på tv:n i helgen, idag är det masjävlar och i morgon heartbreak hotel! Trevligt trevligt. Tyvärr så är det en sak som förstör min glada dag lite, häxan...hon har white trash-fest som vanligt, jag som ville lägga mig skapligt eftersom att HENNES hund ylade hela natten för att hon var ute och söp!
Måste hitta en ny lägenhet...

Nej ju ska jag gosa med min lilla vessla :D

avslutar med ett citat!

"-Är inte hon lite för gammal för Ivar? - Äh lite erfarenhet kan väl aldrig skada!"

Kommentarer
Postat av: sally

Sådär har väl jag aaaaldrig sagt heller!;) Jag längtar också, gaaah!! Om du svälter ihjäl måste du säga till så jag kan leta fram någon gammal brödkant;)

Döda äckelhäxan och mys lite med mårris från mig också.

2010-11-20 @ 00:17:34
URL: http://eldaskiten.blogg.se/
Postat av: Sanna

nej aldrig :P

tror att jag klarar mig, det märks xD

2010-11-20 @ 12:19:56
URL: http://sannaochsoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0