Tvång att festa?

Hatar högtider där man känner sig TVUNGEN att gå på barty!
Nu är det snart midsommar och jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra. Måste man verkligen göra något?
Det känns alltid som om man missar massor om man inte går på en fest, som ändå oftast är ganska tråkiga!

Upptäckte nyss (när jag skulle göra number two) att jag MÅSTE köpa toapapper i morgon, hatar att göra det!
Känns väldigt onödigt när jag hade kunnat köpa en chipspåse eller något annat onyttigt istället!


Det är jämt massa fulla killar på den gatan jag bor på, känns lite läskigt...Några skriker utanför mitt fönster just nu.

Lägger ut en låt som jag håller på att lyssna sönder :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0