4+9+10=23

Sitter nu hemma hos faran och kollar på number 23. Har redan börjat kolla efter siffran 23, räknar allt som finns (till och med morötterna i skålen) men som tur är så är jag så jävla dålig på matte att jag inte hittar något.
Helt sjukt att man påverkas så mycket av filmer xD.
well...har absolut inget "roligt" att berätta, kan bara klaga över att tanten som jag gjorde en intresseanmälan till om en lägenhet inte ringer eller mejlar. Vill verkligen flytta, orkar inte med folk som tror att deras el-räkning blir hög bara för att man har en lågenergi-lampa tänd ibland :/.
kan också berätta att faran ligger och snarkar så högt att jag inte kan tänka ^^.

klartslut - varulvstjut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0